" F l o w e r "

flaw

Hi Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "
{p/s Leave your comments there if you have anything or just follow me on my social networks! Walaaa!}



20 Nov ? Its my BIRTHDAY ! :D}
26 Nov 2012 | 06:56 | 0Comment

Yayayaya ! Ehhh , assalamualaikum guys !
Korang ape khabar ? Sihat ? Semoga ceria dan happy dan sihat-2 selalu disamping org yg disayangi.
Okay dah stop ! Over lebih aku ni , haha !
See the title ? Meoww :"3

Taraaaaaaa ! This for my birtday. Kau ado ? Takde kan ? Kay dah diam . 
*krik krik* -.-'
Tipu lebih , aku ponn takde jugak . Ni gambar curik . Nak cake yg cecomel mcm ni utk brthday aku T.T
Dah lah kecik , warne pink , comel jea . Awmm !
 I think this year is the best brthday ever !
Thnkyou for the 1st wisher kakak Fify Suriani yg comel ni . Terharu tauu . 
Dia budak SMVSHAS .Girlfriend to Iwan :') Diorang sweet jea . Bahagia aku tengok diorang :)
Btw , tak lupe jugak kpada TOP 10 WISHER ! Give a big clap to them !
*drumm roll*

1-My adopt sis , Aiena , time brthday dia aku 1st wisher aww ~

2 - Tuan Asyikon , sukehati aku jahanamkan nama dia -.-' 
dia kata ' jgn jadi childish dah' sory , I am forever childish sbb takbole terima hakikat diri dah tua -.-'

3 - Adwo Syuwado , my 'sayur' :'3
dia kata ' semoga aku jadi seorang yg KUAT and jumpa boyfriend yg baik'(perlu ke ? :/ )' 

4 - Alief Haikal ! Kawan aku ! Rapat cenggitu je lahh ._. 
'HAPPY BIRTHDAY PENDEK!'
pemerlian dan pengutukan dan penghinaan yg terserlah disitu -..-'

5 - Kaklong Shira :) Cara dia wish simple tapi sweet jea , terharu aku .
'Nabaha sayang, happy birthday' Sweetkan ? Alololo :3

6 - Hidayahh , she's my classmate :) 
Kecik mcm aku , just die kurus kering mcm cicak tekepit pintu .

7 - Hizamy Mansor , waktu 20/10 haritu wish brthday aku , salah tarikh ,
nasib baik time ni ponn dia wish, dia kataaa
'Hope sgala yg lepas buad adik lebih matang' 
In shaa allah , aku akn jadi lebih matang .

8 - Hafiz , budak 5 Sains! Tetiba wish brthday aku pkul 2 pulak tu , 
aku dgn dia bukan rapat sgt ponn , but just a simple wish from him :)

9 - Wafiqahh ! Haha ! Dia wish pakai bahasa ape tah , aku pon tak faham , haha

10 - ~!@#$%^&*()_ Haha ! Aku taktau sape sebenanya -.- *krik krik* 

Dan ada lagi yg lain yg wish , dan tak lupa juga kepada org terakhir iaitu mek Aina ,  Haha :D
Dekat facebook ada lah 243 org wish kodd . Thnkyou guys . Hee . 

Okekek , now ckp pasal hadiah ! Yeayy ! 
Aku dpt hadiah time brthday aku tuu jugak, haha :3
Guess what I got ? Jeng jeng jeng .... I got a PINK PANTHER RM30 ! Yellow eyes , cute yoww . Haha .
Boleh pulak dia telupa nak buang price tag , careless ini budak :P 
He said I love pink so I should deserved a pink panther ! Haha ! Sweet lol :3 
Then , 22 haribulan kodd , aku dapat bebear ! As my wish , haha ! 
Comel jea , dpt jam jugak , ice watch , warna pink . 
Aku takyah bgtau yg aku suka warna pink ponn org tau aku suka warna pink dah hampir semua barang aku warna pink -.-' 
* maaf tiada gambar utk ditunjuk*

Dan hadiahh yg paling best yg bestfriend poebahhhhhhhhhh aku kasi , 

Taraaaaaaaaaa ! 2 packets of flour cap KUNCI kodd ! Haha ! Mandi tepung gua gerr :3
Seriously time ni tak expect langsung yg diorrang nak buad ni , lgponn time ni brthday aku dah lepas ponn . 
Diorang ttup mata aku kata nak bawak jumpe someone special lepastu dorang kata takde keje nak main tepung buad koto jea . Lepastu diorang bwk aku , diorang kata dekat rumah adwa, 
tetiba HAPPY BiRTHDAY ! *tepung atas kepala* Bukak mata , 'Abah kau lah rumah adwa' -..-'
 Time ni ada adwa dgn syikin jugak tapi diorang pergi amik hadiah aku , hee . 
Btw , tahniah guys . Penipu dan pelakon yg handal :3
*clapping*

So sempena hari aku menjadi tua ni , aku berazam utk menjadi :-

Lebih matang , lebih baik , lebih rajin , lebih tido , lebih makan , lebih childish , lebih comel , lebih gedik , lebih mengada , and blablablablabla~
*slap my face!* -.-'
 Haha ! Merepek kerepek . Abaikan kebodohan yg dinyatakan sebentar tadi .
Okayy , I think I need to pen off now as I have some other fish to fry . 
Takde pen takde fish . Hanya ada merepek yg lebih . Haha !
Thanks for spending your time here baby ! :* 
ByeBye , Assalamualaikum :)


:D