" F l o w e r "

flaw

Hi Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "
{p/s Leave your comments there if you have anything or just follow me on my social networks! Walaaa!}



2013 :)}
8 Feb 2013 | 05:52 | 0Comment

Hai assalamualaikum guys. Dah lama tak membebel sini kan ? Al maklumlah notbuk nya rosak enggak dibaiki *indon konon -,- Haha ! Tapi ni dah elok. Dah repair and tukar windows baru punn. Windows 7 Ultimate. Better than before. More than what I want Haha ! Thanks to *tetttttttt* . Ehh ? Taktahu taktahu ! Hahahahaha xD Kalau ckp nanti kena gosip ! -,- Act dia buat time bulan 12 haritu. Haha ! Harini baru topap broadband ! Bapak sedih T^T Dah sebulan berlalu ! Ehh dah 2013 woi ! Dah masuk bulan Februari ponn -..- Nampak sangat aku dah lama tak post entry, nampak tak ?! Hahh ! Nampak taakkkkkkkk ?! Over je aku -.- 

Weng weng. Btw, nak bagitau korang something ni mehh lahh sini, mehh sini mehh. Hahahahaha ! Nak bagitahu yang aku tak dapat offer p mana mana sekolah ! Baq hangg ! T___________________T Sedih woi sedih ! SBP aku takde lahh heran sangat an tapi MRSM pun takdapat masalahnya. Wuu wuu, kakak tahun lepastu dia dapat 7A dapat je MRSM tapi aku ? Kenapa aku tak ?! Aaaaaaaaaaaaaa ! Tension !

nampak tak ?! nampak tak ?!!!!!!!! T.T


 So as the result I AM FOREVER A SMKSK’s STUDENT ._. SMKSK punn SMKSK lahh, waktu darjah 6 dulu pun takdapat juga, apa boleh buat, takkan nak pergi gegar pejabat mara pulakkan. Redha je lah nabaha, redha redhaaaa T.T Tapi en stres gila ohh jadi budak form 4, nak nak kelas Sains, phewww~ Stress tahap taktahu nak kata ! Lifeless okay sangatlah lifeless ! Setiap hari ada je keja sekolah, tak ke tuu. Errrr, tension kay tension ! Nak jadi form 3 balik L Rindu 2012, rindu 3 Teknologi, rindu Ustazah, rindu classmate ! Rindu rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! If only I have a time machine, I will turn back the time :<  But what can I do, hrmmm. 

Miss this moment babe :(


2013 ? Yes, imma 4 Saujana’s student, Science stream student ;) So I take 10 paper for my SPM examination, elective subject that I take is Chemistry, Physic, Addmath and Biology :O Killer subject that goin’ to kill me in my P1 examination  T.T  Okay chill nabaha chill. Nak ckp chill mudah lah, nak chill tu payah okay, subject ni gila ohh . My means ‘buat kita gila’ ._. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Just faced it with a big smile on my face :’D
Beberapa hari yg lepas kita dapat kinder bueno, kau hado ? Takdok kan. Haha ! Kecoh je -,- Ehh , btw kita ada kembar dekat sekolah. Dia pakai nametag ‘S. Nabaha’ Haa , kembar lah tu kan kan ? Hahaha ! Another pengecohan yg berlaku -,- I dont care, its my blog so up to me lahh nak kecoh ke apa an. Hahahaha ! So nak ckp apa lagi eh ? Ehh ? Idea dah lari u,u 

Hee, stop sini je lahh. Nanti kalau ada cerita menarik aku post entry lain okeng ? ;) Since I have a new camera now, so I can post many many picture. Bhahahahaha xD #OhMyEnglish
Bye dear stalker :*